Varianty
Uvedenie vône Pour Homme Extreme na trh bude sprevádzať reklamnú kampaň, ktorej tvárou je Zak Steiner a ktorej autorom Axel Lindahl. Je to rovnaká dvojica, ktorá stojí za vznikom kampane Bottega Veneta Pour Homme odohrávajúca sa v New Yorku. Snímka vyjadruje intimitu. Portrét sústreďujúci sa na Steinerovú tvár, ramená a krk zachytáva okamih odpútaný od času či priestoru odrážajúcu surovú, napriek tomu však sofistikovanú zmyselnosť vône.
Zloženie vône:
HLAVA: jalovcové bobule, borovica, bergamot
SRDCE: paprika, jedľa, muškátový oriešok
ZÁKLAD: pačuli, koža, labdanum
Značka | Bottega |
Balenie | 50ml |
Typ produktu | Toaletná voda |
Momentálne tu nie sú žiadne hodnotenia.
Buďte prvý, kto napíše hodnotenie na tento produkt.
Rychle dodanie , všetko OK
Overený zákazník,
Výhody
Overený zákazník,
Promtný dovoz
Overený zákazník,
Pre personalizáciu obsahu a vyhodnocovanie používame cookies tretích strán, vďaka tomu pre vás dokážeme na webe aj mimo neho zobrazovať relevantnejšie ponuky našich produktov.
Zber týchto dát nezapneme, pokiaľ nám k tomu nedáte súhlas.